Ca si Informatii Utile va enumeram urmatoarele

   - Cititi si respectati instructiunile din Manualul de utilizare al produsului.
   - Cititi si acordati atentie la Conditiile si Regulile de Acordare a Garantiei.
   - Pentru Intretinere si Ingrijire aplicati schema din Manualul de utilizare pentru o buna functionare a utilajului.
 

Particularitati Motofierastraie

- Proportia Uleiului de Amestec STIHL cu benzina este de 20ml ulei / 1L benzina . Nerespectarea proportiei sau efectuarea sa cu mijloace de gradare improvizate duce la defectiuni grave ale motorului.Amestecul carburant este bine sa fie facut proaspat si folosit rapid.Depozitarea sa sa fie facuta in recipienti autorizati si sa nu fie expus la actiunea directa a soarelui sau la surse de caldura.Daca utilajul nu este folosit o perioada mai indelungata de timp a se scoate amestecul carburant din utilaj pana la golirea sa completa ,inclusiv din carburator si astfel se poate folosii corespunzator si dupa ce are perioade de stagnare mai lungi.
- Pentru ungerea lantului a se folosii uleiul dedicat pentru acest fapt "Ulei pentru Lant".A nu se folosii lichide neadecvate de genul : Ulei Ars , Ulei de gatit , Ulei Hidraulic , Ulei transmisie si alte lichide neadecvate si astfel evitati defecte survenite la Lant , Sina, Sistem ungere , inclusiv la Motor.
- Intinderea si ascutirea lantului trebuie facuta corespunzator si periodic conform instructiunilor din manual.Neintinderea corespunzatoare a lantului duce la uzura prematura a lantului,sinei, pinionului de antrenare a lantului pana la distrugerea rulmentilor si a arborelui cotit a motorului.Ascutirea necorespunzatoare a lantului duce la efecte de genul "Taie Stramb Motofierastraul"si pana la supraincalzirea si distrugerea in acest fel a motorului.
- Inainte de utilizare asigurati-va ca aveti o tinuta corespunzatoare lucrului cu motofierastraul si  faceti o inspectie vizuala asupra starii sale , a filtrului de aer , a gradului de uzura a lantului,a intinderii lantului, a calitatii si culorii amestecului carburant...etc
 

Particularitati Motocoase

In plus fata de motofierastraie :
- Grupul reductor trebuie gresat periodic.Neefectuarea acestui lucru poate duce la distrugerea pinioanelor si a rulmentilor din componenta sa.
- Transmisia interioara deasemenea trebuie gresata periodic.
- A se folosii accesorii si capete taietoare autorizate pentru a prevenii eventuale accidente sau distrugeri ale transmisiei si motorului.
- In timpul folosirii sale capul taietor al motocoasei trebuie sa mearga razant cu solul si nu pe sol.Lovirea sau contactul prelungit cu solul in timpul folosirii sale duce la deterioarea sau chiar distrugerea grupului reductor.
- La motocoasele cu motoare 4-Mix este necesara reglajul supapelor la un anumit interval de ore (este in functie de model) astfel ca va recomadam mersul in Serviceuri Autorizate pentru efectuarea si verificarea acestei operatiuni.
- Inainte de utilizarea asigurati-va ca aveti o tinuta corespunzatoare lucrului si faceti o inspectie vizuala asupra starii sale,a filtrului de aer , a gradului de uzura a capului taietor , a calitatii si culorii amestecului carburant..etc
 

Particularitati Aparate de Spalat cu Presiune (WAP) si Aspiratoare

- Instalatia electrica a prizei la care se va conecta aparatul sa fie in stare buna de functionare si sa fie apta pentru consumul utilajului.A nu se folosii mai multe prelungitoare pentru conectarea utilajului la sursa de curent ( se pierde din intensitatea curentului si utilajul poate sa nu functioneze).
- Filtru de apa (accesoriu optional) este necesar pentru a proteja pompa de presiune a utilajului de diverse impuritati (nisip fin , piatra , calcar ).
-  Inainte de a pornii utilajul se egalizeaza presiunea din aparat si anume se da drumul la alimentarea cu apa si se actioneaza pistolul lancei pana ce iese flux de apa continuu fara aer si apoi se porneste utilajul.
- Furtunul de presiune trebuie sa fie intins cat mai bine ,fara bucle sau strangulari si astfel se protejeaza furtunul de posibile ruperi.

Aspiratoare

- A nu se aspira fara sacul de colectare al utilajului.
- Filtru de aer trebuie verificat si curatat periodic.
- Furtunul sau trebuie intins cat mai bine si nu se foloseste pe post de maner pentru aspirator.
 

Particularitati Masini Tuns Iarba pe Benzina

- Aceste utilaje au motoare in 4 timpi si functioneaza cu Benzina simpla si Ulei Motor separat nu in amestec.
- In functie de configuratia terenului reglajul de taiere se va face astfel incat cutitul taietor sa nu loveasca solul sau posibile obstacole de pe teren ( cioate,aspersoare ,borduri ) si  evitati posibile daune majore ale transmisiei si inclusiv ale motorului.
- Cutitul taietor se va verifica si ascutii periodic,verificarea facandu-se ridicand utilajul in pozitia sa de Service (ridicat Vertical pe rotile din spate)
- Schimbul de ulei se face la max 50h de functionare sau anual.
- Uleiul folosit trebuie adaptat in functie de temperatura,altitudine si perioada din an in care se foloseste utilajul (minim SAE 30 ,10W30 , 5w30)
- In timpul depozitarii prelungite (gen pe timpul iernii) utilajul se va lasa cu rezervorul de benzina gol.
- Panta de inclinare maxima pentru buna functionare a utilajului este de 15 grade,peste acest unghi exista riscul ca utilajul sa sufere avarii majore la motor.